segunda-feira, 2 de abril de 2007

A gata e o rato! Katen och råten!


Entre tapas e beijos é ódio e desejo, é sonho é ternura....ahahhaha...Bom esse foi um final de semana bom, sem brigas e sem maiores problemas. Um pouco de cólica e TPM, mas quem disse que tem que ser fácil??? Como diz meu chefe! Falando em chefe ....Espero ter boas notícias em pouco tempo!
SAUDADEEEEEEESSSSSSS MÃE, PAI, VINHA E JAYME! aHHH VÓ...TE AMO! GUI E FI VCS ESTÃO NO MEU CORACAO!
Den första råden var en Brasiliansk musik som pratar om ett par som bråkar och älskar, bla bla bla...ganska rolig på portuguisiska, men jag tror att det kan låtar löjligt om jag försöker att översätta.
Det var en bra helgen utan bråk eller någon stor problem. Ganska lungt och jag mår bra, fast jag har mensvärk och lite PMS, men vem sa att det ska vara lätt? Som säger min chefen! Pratar om trollen....jag hoppas att jag kan få bra nyhetter snart!
saknar, min mamma, pappa, syran, brosan, mormor och mina kusiner, gui och fi!

Nenhum comentário: